søndag den 26. november 2017

Bogforum 2017 - Haul

Reklame: Flere bøger er modtaget i gave fra forlagene. 
Nu hvor at jeg har skrevet om mine dage på Bogforum, tænkte jeg at det kunne være lidt sjovt at se, hvad jeg fik med hjem fra turen. Om fredagen var noget af det første jeg kom forbi, Krimimessen Horsens stand, som uddelte små goodiebags, hvis man deltog i deres konkurrence. Det gjorde jeg selvfølgelig, og i posen var der nogle lakridser, en kuglepen og bogen "Rosy & John" af Pierre Lemaitre.

Jeg var også forbi Arnold Busck som havde været så søde at invitere mig, og lave en goodiebag til mig. Der var nogle bogmærker, en chokolade, Bezzerwizzer, et Chri Chri magasin, "Min notesbog" fra Politikens Forlag, "På Bornholm må man græde overalt" af Martha Flyvholm Tode og "9. november" af Colleen Hoover.  Jeg glæder mig især meget til at bruge "Min notesbog" som både er en kalender og en bullet journal. 

Til YA arrangementet om søndagen modtog jeg en goodiebag fra både Gyldendal Ung og CarlsenPuls. I Goodiebaggen fra Gyldendal Ung var der bogen "De dør begge til sidst" af Adam Silvera, "Hun bad selv om det" af Louise O'Neil, en rigtig fin kop, et stofnet, nogle bogmærker, en notesbog og andet godt. "De dør begge til sidst" fik jeg signeret af Adam Silvera, og jeg glæder mig meget til at komme igang med den. 
Fra forlaget CarlsenPuls modtog jeg bogen "En af os lyver" af Karen M. McManus, nogle snacks samt nogle rigtig fine postkort med citater på.
Fra forlaget Høst & Søn modtog jeg bogen "Evnen" af Siri Pettersen samt nogle små tatoveringer. Jeg afholder en konkurrence hvor at man kan vinde bogen, så husk at holde øje herinde. 
Om fredagen købte jeg bøgerne "Taler til ungdommen" af Kristeligt Dagblads forlag og "Emma Gad for hvide" af Anna Neye og fik dem signeret. Jeg var så glad for at jeg kunne møde dem begge, og jeg er spændt på at læse dem. Derudover blev der på messen uddelt hæfterne "Den der råber lyver" af Lea Korsgaard, som jeg faktisk er ret spændt på at læse, da det vidst er om fake news, og er ret relevant for min uddannelse.


Igen i år blev bunken af bøger større end jeg havde planlagt, men jeg glæder mig til at læse hver og en af dem. Fik i købt nogle gode bøger på Bogforum?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar