lørdag den 5. august 2017

Tilbageblik på juni og juli måned


Sommeren har på mange måneder været en lidt stille læsemåned for mig, og så alligevel ikke. Jeg har haft meget mere tid til at læse, men efter et lidt hårdt forår, har jeg haft brug for at lave noget andet end kun at have næsen nede i en bog. 

I juni og juli måned har jeg: 

Været til et forfatterarrangement med Malene Sølvsten omkring Ravnenes hvisken 2. Du kan læse om det her.

Været til Fredagsrock i Tivoli.

Været på Købehavnertur og besøgt Glyptoteket, Tivoli, Copenhagen Streetfood og været på kanalrundfart. 

Været i sommerhus.

Startet på syvende sæson af tv-serien Game of Thrones. 

Udvidet mit bibliotek med en ny bogreol. 

Læst 7 bøger, hvor at 3 af dem var tegneserier og 2 var lydbøger. 


Jeg har over sommeren opdaget magien ved lydbøger og har indtil videre lyttet til 2 lydbøger. "Ravnenes hvisken" af Malene Sølvsten og "Harry Potter og de vises sten" af J. K. Rowling. Jeg er lige nu igang med "Harry Potter og hemmelighedernes kammer". Jeg har tidligere ikke kunne koncentrere mig om lydbøger, men det er virkelig smart fordi at man kan gå rundt og lave andre ting imens. Det er helt sikkert noget jeg vil fortsætte med. 

Jeg har ikke købt nogle bøger henover sommeren, men har til gengæld modtaget et par anmeldereksemplarer. Jeg var derudover været så heldig at vinde en flot præmie over hos søde Elena Leah fra Litteraturhuset - tusinde tak!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar